Job 40 van 72


Report this listing

Solliciteren



HR Payroll Expert 50% Home Office


Functie

Een internationaal bedrijf gevestigd in Oudsbergen. Een firma dat zich sterk inzet voor zijn werknemers. Ze bieden een toekomstgericht traject vol kansen voor persoonlijke ontwikkeling.


Jobomschrijving

Wij zoeken een ervaren HR Payroll Expert 50% Home Office voor een internationale speler in Oudsbergen. Heb jij ervaring binnen HR? Wil jij terecht komen in een tof team? Solliciteer dan vandaag nog voor de job! Als HR Payroll Expert 50% Home Office draag je een grote verantwoordelijkheid voor diverse essentiële HR-activiteiten, waaronder:

  • Tijdsregistratie: Het beheer van tijdsregistratiesystemen en het efficiënt verwerken van werktijden.
  • Loonverwerking: Je behandelt nauwkeurige en tijdige salarisverwerking en beloningszaken.
  • Verzuimbeheer: Je monitort actief het ziekteverzuim en bent betrokken bij re-integratietrajecten.
  • Ondersteuning van expats: Je begeleidt expats actief tijdens hun overgang naar Oudsbergen, inclusief visum- en vergunningsassistentie.
  • HR-projecten: Je neemt deel aan diverse HR projecten. Waaronder het invoeren van nieuwe HR tools & processen, de optimalisatie van Compensation & Benefits.

Jouw profiel

.

Aanbod

Wat kan je verwachten in de rol van HR Payroll Expert 50% Home Office in Oudsbergen? Je komt terecht in een dynamische en uitdagende werkomgeving binnen een internationale setting. Je krijgt de kans om actief deel te nemen aan diverse HR-projecten en je carrière verder te ontwikkelen. Enkele concrete voordelen:
  • Een competitief salaris , aangevuld met extralegale voordelen. Je kan rekenen op maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering voor het hele gezin, groepsverzekering, privé-ongevallenverzekering, nettovergoeding en gsm-abonnement.
  • De optie om tot 50% van de tijd vanuit thuis uit te werken.
  • De flexibele werktijden van het glijdende uurrooster voegen extra waarde toe aan de job

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht